• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تأثیرات آب و هوا بر روی فشار لاستیک خودرو


با تغییر فصول و نوسان دما، ممکن است فشار تایرها تغییر کند و این تغییرات منجر به تورم بیش از حد یا کم باد شدن لاستیک‌های شما بشود.اگر می خواهید لاستیک‌های شما، هندلینگ لازم ، کشش و دوام مناسب را داشته باشند، باید فشار هوای کافی تایرها را مرتب بررسی و حفظ کنید.

با علامت های روی دیواره لاستیک بارز بیشتر آشنا شویم


در ابتدا و پیش از مطالعه علامت های روی دیواره لاستیک بهتر است نگاهی کوتاه به پرفروش ترین لاستیک ایرانی یعنی بارز بیاندازیم و بعد به بررسی بیشتر این علائم که بر روی دیواره تایر بارز درج شده اند، بپردازیم. لاستیک بارز که عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از برندهای موجود و تولیدی در ایران از آن خود کرده است از سال 1368 تاسیس گشته و از سال 1372 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

چگونه باد لاستیک خودروی خود را چک کنیم ؟


همانطور که همیشه به آن اشاره شده ، لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که توجه به آن می تواند ایمنی شما را بالا ببرد و در هزینه ی شما نیز صرفه جویی کند. در مقاله ی نکات مهم درباره اهمیت لاستیک در ایمنی و کاهش مصرف سوخت درباره ی این صحبت کردیم که تنظیم بودن باد لاستیک می تواند نقشی اساسی در ایمنی سرنشینان و مصرف سوخت شما داشته باشد.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

بهترین لاستیک برای تویوتا پرادو


پرادو یکی از محصولات شرکت ژاپنی تویوتا ، دومین خودروساز بزرگ در دنیا است که تا به امروز توانسته محبوبیتی خاص را بین مردم کسب کند و جایگاه ویژه ای در جهان داشته باشد. تویوتا پرادو که با نام لندکروز پرادو یا لکسوس جی ایکس نیاز شناخته می شود طرفداران زیادی داشته و به جهت عملکرد و ویژگی هایی که دارد مناسب برای رانندگی در خارج از جاده نیز می باشد.

اسپری پنچری لاستیک چیست و چگونه استفاده می شود ؟


پنچر شدن لاستیک یک پیشامد ناگهانی است که ممکن است برای هر راننده ای و در هر شرایطی اتفاق بیافتد. برای پنچرگیری لاستیک رایج ترین روش ، استفاده از جک و لاستیک زاپاس است .

مشخصات فنی لاستیک PILOT SPORT 4 میشلن


کمپانی مطرح میشلن در سال 1889 توسط ادوارد میشلن تاسیس گردید. این شرکت تولیدکننده لاستیک از همان ابتدا به دنبال اختراع و تولید تایرهایی بود که به راحتی مصرف کنندگان کمک کند و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به هدف خود نیز رسید.

انتخاب و خرید بهترین لاستیک برای ساینا


در این مقاله به بررسی خودروی ساینا و خرید بهترین لاستیک برای آن در سایز مناسب و قیمت دولتی و مقرون به صرفه می پردازیم.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

تایر هانکوک بر روی خودرو آئودی RS Q8


کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکـوک کره به عنـوان تامین کننده تجهیـزات اصلی خـودرو آئودی RS Q8 انتخـاب شد.

در فصل زمستان از لاستیک تمام فصلی یا لاستیک زمستانی استفاده کنیم ؟


اکثر خودروها هنگام خروج از کارخانه به لاستیک های تمام فصل مجهز شده اند. از آنجا که این خودروها برای سواری نسبتاً آرام، عمر خوب آج و عملکرد عالی در طول سال ساخته شده اند، محبوبیت آنها جای تعجب ندارد .

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

7 نکته جالب در مورد تایر


تایر از بخشهای اساسی یک خودرو محسوب می شود که به خودرو اجازه حرکت و رسیدن به مقاصد مختلف را می دهد. به نظر می رسد که تایر برای کاری که انجام می دهد و تا زمانی که بتواند بدون مشکل به حرکت خود ادامه دهند به نوآوری نیاز ندارد !

آشنایی با اصطلاحاتی که هنگام خرید لاستیک با آن روبرو می شویم


در هنگام جستجو برای خرید لاستیک ( تایر ) جدید با اصطلاحاتی روبرو می شویم که ممکن است خیلی از ما درباره آن اطلاعاتی نداشته باشیم . در این مقاله لیستی از این اصطلاحات که نشان دهنده عملکرد تایر می باشد ، به شکل ساده و کوتاه بیان شده که دانستن آن برای هر راننده ای الزامی می باشد.

همه چیز درباره لاستیک‌های پنچررو


اولین تایر‌های پنچر‌رو(ران-فلت) در سال 1980 میلادی وارد بازار شدند، با این حال این لاستیک ها از پرطرفدار‌ترین نوع تایر‌ها هستند.علاوه‌بر کارخانجات تولید خودرو که به صورت استاندارد این تایر را روی خودرو‌های خود نصب می‌کنند، مصرف کنندگان بسیاری نیز متقاضی این تایر‌ها هستند. در اینجا چگونگی عملکرد و مزایای این تایر‌ها را بررسی خواهیم کرد:

علل و انواع آسیب لاستیک


تایر‌ها می تواند به دلایل مختلف آسیب ببینند، می تواند بدون این که راننده بلافاصله آگاه شود مشکلی رخ دهد. شایع ترین انواع آسیب های پیش آمده در تایر سوراخ، بریدگی، ضربه، ترک، برآمدگی و سایش نامنظم است. در این بخش علائم و نشانه ها را برای کمک به شما در تشخیص این مشکل توضیح خواهیم داد

self inflating tire چیست؟


"SIT" مکانیزمی است که در آن از انرژی خودِ چرخ برای باد کردن لاستیک (تایر) ها استفاده میشود برای بیشتر آشتا شدن مطالعه برفرمایید

تفاوت عملکرد لاستیک جدید و کارکرده چگونه است؟


برای درک چسبندگی تایر و سطح، باید سه جز‌ء اصلی دخیل در چسبندگی آن را شناسایی کرد که شامل موارد ذکر شده در مقاله می باشد

لاستیک P648 بارز


Premium Drive یکی از جدیدترین سری محصولات لاستیک بارز می باشد که با طرح گل P648 نامگذاری شده است برای اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید

بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی


جدیدا جی دی پاور نتایج نظرسنجی و تحقیقات گسترده خود را درباره ی بهترین برند های لاستیک جهان ارائه داده است، نظرسنجی که براساس مقدار رضایت افراد مصرف کننده لاستیک در چند کلاس خودرویی ارائه شده است، که این کلاس های خودرویی عبارتند از:

میزان چسبندگی و انواع تایرها


کشش و چسبندگی تایر یکی از جنبه های ساخت و آزمایش تایر است که اطلاعاتی در مورد توانایی تایر برای عملکرد در جاده ارائه می دهد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0